هنر در زمانهی نفرت ِ فرهنگی
01/03/2020 at 23:21 بیان دیدگاه
نگاره از زن ِ عریان آیا به اعتبار ِ موزه آسیب میزند؟
‹وقت آن نداشتم که موز (پری) کسی باشم، سرم شلوغ بود با سرکشی در برابر خانواده و آموختن ِ هنر.› این گفتاوردی است از لئونورا کارینگتون (Leonora Carrington) در یکی از نوشتهها برای نمایشگاه اشکهای اروس در موزه مرکزی اوترخت (هلند) که در هفته سوم فوریه 2020 افتتاح شد. نگارههای سوررئالیستی یوپ موسمان (Joop Moesman) در مرکز توجه این نمایشگاه است
Entry filed under: Uncategorized, جستار در هنر.
Trackback this post | Subscribe to the comments via RSS Feed